Tuesday, September 27, 2011

eWASH™


Salam, Ade sesiapa nak beli Bebola pencuci dari sy?
eWASH adalah teknologi revolusioner dari Korea yang menjimatkan wang pada detergen basuh. Dengan satu dobi bola, anda boleh menggunakan eWASH sehingga DUA tahun! Bayangkan berapa banyak anda boleh menjimatkan detergen sahaja dalam tempoh dua tahun!

100% bahan semulajadi
80% kurang detergen
Antibakteria
Peneutral klorin
Penyingkiran penggunaan bahan perapi
Bebas daripada logam berat
Mesra alam
Penjimatan wang


Kelebihan-Kelebihan eWASH™

  1. Ia menghalang pengoksidaan dan kelunturan warna fabrik yang disebabkan klorin di dalam air dan membantu untuk mengekalkan keanjalan fabrik.

  2. eWASH™ mengandungi agen anti-bakteriayangmenghapuskan kulapuk, organisma patogen dan bau yang kurang enak, dan pada masa yang sama mengaktifkan molekul air untuk meningkatkan kesan pencucian.

  3. Dengan penggabungan fungsi ini, maka tidak perlu lagi menambah agen peluntur, pelembut kain atau sebarang bahan tambahan basuhan yang lain.

  4. Untuk kanak-kanak, wanita dan mereka yang mempunyai kulit yang sensitif dan halus, sangat disyorkan menggunakan eWASH™ untuk cucian pakaian mereka.

  5. Tidak menyebabkan kain kusut dan berpintal selepas penggunaan.

  6. Menjimatkan kos, perlindungan dari kegatalan kulit dan mengurangkan pencemaran akibat daripada detergen sintetik, pelbagai faedah boleh diperolehi pada masa yang sama.

Jangka Hayat Bebola

Lebih daripada 2 tahun (penggunaan sekali sehari).

Ciri-ciri Unik eWASH™

  1. eWASH™ direka secara saintifik yang mengandungi 4 jenis bola seramik semulajadi yang khas dan magnet tetap istimewa (dengan 3000 gauss).

  2. eWASH™ bertindak tanpa menggunakan detergen sintetik yang sedia ada.

  3. Prestasi terbaik dalam pembersihan, pemutihan dan pensterilan. Ia telah diluluskan dan disahkan oleh Institut Pengesahan Kebangsaan Korea KATRI dan KIFA.

  4. Dibandingkan dengan kaedah cucian yang sedia ada,eWASH™menawarkan penyelesaian cucian yang ideal. Ia menjimatkan penggunaan detergen, air, elektrik, masa, meningkatkan kesihatan dan memberikan faedah kepada alam sekitar.

  5. Ia mengandungi "bahan dipatenkan" yang menjadikannya luar biasa dari segi
    prestasi dan keberkesanan.

  6. eWASH™ mengurangkan kesan kerosakan daripada sisa klorin air paip. Ia mesra alam dan melindungi pakaian dan kulit manusia.

Teori Santifik

  • Sinar inframerah yang kuat daripada BEBOLA eWASH™ memecahkan gabungan molekul hidrogen air kepada kumpulan yang lebih kecil dan memaksa kumpulan air yang lebih kecil ini diaktifkan untuk meningkatkan pergerakan molekul, kuasa penembusan dan pencucian. Ia juga memancarkan ion negatif untuk melemahkan lekatan permukaan dan antara fabrik supaya kotoran boleh tanggal dengan mudah
    tanpa sebarang penggunaan detergen.

  • BEBOLA BERALKALI memastikan spektrum pH pada tahap sama yang dimiliki oleh detergen kimia biasa dan ia membantu untuk menanggalkan kotoron minyak dari pada pakaian.

  • BEBOLA ANTIBAKTERIA menghapuskan kulapuk, dan organism patogen di dalam mesin basuh dan juga mengaktifkan air untuk meningkatkan keberkesanan pencucian.

  • BEBOLA PENYISIHAN KLORIN melenyapkan sebatian klorin dalam air dan mengurangkan ketegangan permukaan air dan meningkatkan kuasa pencucian.

  • Fungsi Pengionan dan Pemagnetan – Merentasi medan magnet, air akan mengubah ciri-ciri kimia dan fizikalnya (bermagnet – berion – beralkali) dengan menghasilkan molekul berbentuk heksagon (seperti air di dalam tubuh badan manusia) dan meningkatkan kepekatan oksigen (terlarut dalam air). Benda asing dan bau di dalam mesin basuh, hos dan paip air dileraikan dan dihapuskan oleh kesan pengoksidaannya
    yang kuat.

No comments:

Post a Comment

-:My Personality:-

 

Copyright 2010 All Rights Reserved DevilM@yCry by ナスルン